Reservasjon og kjøp av billetter i nettbutikken

1. Velg om du vil buldre eller klatre på tau. 

Reservasjon BULDRING fra 15.00 + helg >

Reservasjon TAU klatring fra 16.00 + helg >

Alle kan bruke treningsrommet i sin tidsluke. Det er plass til maks 8 personer samtidig i treningsrommet.

 

2. Velg tid og legg i handlekurv

Enkeltbillett inklusive reservasjon er gyldig som inngangsbillett. Kun reservasjon er ikke gyldig som inngangsbillett. Reservasjonen må brukes sammen med Bruce eller Klatreverkets kort. Legg valgt billett i handlekurven og gå til betaling (eller gå direkte til betaling om du kun skal ha en billett).

 

3. Betal som gjest (ikke logg inn)

Det er IKKE nødvendig å logge inn. Du kan betale billetten som gjest.
Fyll inn personlig info. Den bruker vi til smittesporing. Om du ikke kommer videre til kortinformasjon, kan du prøve med en annen epost-adresse. Om du ikke har en annen epostadresse, kan du ta kontakt på post@klatreverket.no Bruce-kunder må også reservere plass i Bruce.

 

Avbestille – Kansellere

Om du ikke kan komme likevel må du kansellere reservasjonen ved å melde ifra til post@klatreverket.no. Da blir det plass til en annen som får klatre. Ved manglende oppmøte kan Klatreverkets kort belastes. Kanseller til post@klatreverket.no

 

 

Når du kommer til senteret

Kom presis til din tidsluke. Når det er fullt slipper du inn når billetten din er gyldig og du må forlate senteret når din tid er slutt etter to timer. Når det er god plass er vi fleksible og slipper deg inn før bestilt tid og du kan klatre så lenge du vil.

Alle må vise reservasjon og få klistremerke i resepsjonen med “buldring”eller “tau” før de går inn i klatrehallen i tider med reservasjon. Du må følge skilt med maksimalt antall personer i de ulike områdene inne på senteret.

NB: Uten reservasjon må du forlate lokalet innen 15.00/16.00. Før 15.00 på hverdager og etter 15.00 i helgene er det normalt god plass. Om det er god plass i tidsrom med reservasjon, kommer du inn uten reservasjon.

Bruk munnbind i ganger og garderober. Det er ikke dumt å bruke munnbind under klatringen da folk for klumper seg sammen.

 

 

Ofte stilte spørsmål

Jeg kommer ikke til “Sikker betaling”

Noen kommer ikke fra Betalingsinformasjon til “Sikker betaling”. Første råd er å slette informasjonskapsler i nettleseren og “Betale som Gjest” (ikke være logget inn). Om det ikke hjelper kan du legge inn en annen epostadresse. Ta kontakt på post@klatreverket.no om dette ikke hjelper.

Jeg har ikke fått hverken SMS eller epost med billett.

Kjøpet er vellykket når du får kvittering på skjermen fra nettbutikken med grønn hake og en SMS og epost med billetten(e). Det tar normalt 30 sekunder etter at betaling er gjennomført. Om betalingen ikke er vellykket får du en kvittering om dette på skjermen. Om du ikke får kvittering på skjermen i det hele tatt, er ikke kjøpet vellykket. Det kan hende kortet har blitt belastet. Ta kontakt på post@klatreverket.no, så refunderer vi beløpet om det er tilfelle.

QR-koden virker ikke i bommen

Sjekk at billetten har gyldig dato og tid. Når du kjøper reservasjon til 1 krone, virker ikke QR-koden i bommen. Du må bruke Bruce eller Klatreverket kort for å passere bommen. Når du kjøper billett til 125,- virker QR-koden i bommen.

Besøk og smittesporing.

Alle Klatreverkets kort blir registrert ved passering av bommen. Alle kjøp av billett i nettbutikken blir registrert knyttet til tidsluken som er reservert. Det er frivillig registrering i resepsjonen om du kjøper billett i resepsjonen. I alle disse tilfellene har du gitt samtykke til å motta varsel om vi får informasjon om påvist smitte i tidsrommet du var på besøk. Det forutsetter at korrekt personlig informasjon er knyttet til registreringen.